Σέριφος Διακοπές με τον Οδυσσέα

Διακοπές στην Σέριφο με τον γιό μου

Με τον Οδυσσέα τον γιό μου, έχουμε πάει δύο φορές διακοπές στην Σέριφο, μέχρι τώρα (2013). Η πρώτη φορά ήταν το 2000 λίγο πριν κλείσει τα δύο του χρόνια. Πήγαμε με την BMW μας (GS R-80), την κιθάρα και την σκηνή μας και μείναμε στο κάμπινγκ στα Λειβαδάκια. Η αδερφή του μόλις είχε γεννηθεί όποτε δεν μπορούσε ακόμη να πάει διακοπές. Έτσι αφήσαμε τα κορίτσια στο σπίτι και πήγαμε δυό μας.

Θυμάμαι ότι φτάσαμε βράδυ, ότι το κάμπινγκ είχε πολύ κόσμο και έτσι αρχικά δεν βρήκαμε καλή θέση για την σκηνή. Όμως την επόμενη μέρα βρήκαμε μια καλή σκιά και έτσι δεν χρειάστηκε να μετακινηθούμε ξανά. Οι μέρες κύλισαν πολύ ευχάριστα. Ο Οδυσσέας προσαρμόστηκε γρήγορα στην ζωή του κάμπινγκ και μιας και έτυχε να είναι το πιο μικρό πιτσιρίκι εκείνες τις μέρες εκεί, τον έμαθαν όλοι έγινε κάτι σαν μασκότ του κάμπινγκ. Ειδικά τα κορίτσια ήταν ξετρελαμένα μαζί του. Το πρωί κολυμπούσαμε και φτιάχναμε κάστρα στην άμμο, το μεσημέρι φαγητό και ύπνο. Δεν κάναμε πολλές μετακινήσεις. Άντε μέχρι το Λιβάδι για σουβλάκι και καφέ τα απογεύματα. Όλη την μέρα, όλοι ήθελαν να παίζουν με τον Οδυσσέα. Κάποιοι τον προκαλούσαν να πει δύσκολες λέξεις. Εκείνος τις προσάρμοζε στο λεκτικό του σκορπίζοντας ευθυμία. Τα βράδια μας ήταν αφιερωμένα στην κιθάρα και το τραγούδι στην παραλία μπροστά στο κάμπινγκ, όπου γινόμασταν όλοι μια παρέα.

Η μοναδική μας μακρινή διαδρομή ήταν μέχρι τον Αβεσσαλό που είχε τον χειρότερο χωματόδρομο που είχα συναντήσει στην ζωή μου (ή μου φάνηκε εμένα έτσι επειδή είχα μαζί μου το παιδί), αλλά κι ένα από τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματα στο Αιγαίο. Αυτό που είχε κάνει μεγαλύτερη εντύπωση στον μικρό Οδυσσέα ήταν η πισίνα του κάμπινγκ. Μάλλον εκείνη την χρονιά την είχαν εγκαινιάσει (δεν την θυμόμουν από παλιότερα) και ο Οδυσσέας κάθε τρεις και λίγο με τράβαγε στην «πιτσίνα». Επίσης του έκαναν εντύπωση τα κύματα στην παραλία που κάτι τον τράβαγε να θέλει συνέχεια να τα αγγίξει. Στην επιστροφή μας εκείνη την χρονιά είδαμε πολλά δελφίνια και πολλά «καβάρια». Άλλη φορά θα σας πω για το ταξίδι μας το 2012.